Прагнемо почути кожного. БТМО вдосконалює систему зворотнього зв'язку

Аби отримати можливість краще розуміти проблеми і слабкі місця; встановити безпосередній контакт із пацієнтами, медичними працівниками, городянами; враховувати їхню думку заради удосконалення організації і поліпшення якості медичних послуг в КУ "БТМО" запроваджена і невпинно вдосконалюється СИСТЕМА ЗВОРОТНЬОГО ЗВ'ЯЗКУ.

- Опитування, анкетування, оцінювання, інші засоби зворотнього зв'язку з метою вивчення і врахування громадської думки, безпосередніх контактів зі споживачами з метою забезпечити сталий розвиток системи надання медичних послуг і підвищення конкурентоздатності вважаються одним з приорітетних напрямків нашої роботи, — зазначив директор КУ "БТМО" Дмитро ЄГОРОВ. — Нам треба вивести пацієнта на рівень безпосереднього учасника процесу реформування наших відносин, поліпшення якості і ефективності наших спільних зусиль, надати усім учасникам процесу максимум можливостей впливати на наслідки спільних зусиль. Зворотній зв'язок повинен здійснюватися на регулярній основі для забезпечення розвитку установи і людей.

З цією метою на сайті КУ "БТМО" http://btmo.com.ua існує розділ "Зворотній зв'язок". Для,так би мовити, стартового обговорення запропоновані дві теми, які тим чи іншим чином стосуються кожного: загальна "Якість харчування" і цільова "Тренінговий центр".

Допомогти оцінити і поліпшити харчування у стаціонарі БТМО https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSe8lkwarUPwNuJgOKewB3UlWtF2B0-lpLVAhEkXhVoPpGOYnA/viewform можуть як пацієнти, так і іхні родичі, лікарі, медперсонал.

Оцінити ефективність роботи тренінгового центру https://docs.google.com/forms/d/1IK9STCdMsjhvIsHGxnC0dFNpnBEBTnD_5HCDGSlDxXw/viewform?edit_requested=true можуть безпосередні учасники тренінгів з надання першої долікарської допомоги.

Долучайтеся! Нам важливо знати Вашу думку!