Соціальна кампанія «Залишайтесь вдома. Залишайтесь людьми»

закликає кожного підтримати людей, які захворіли на COVID-19, та із вдячністю ставитися до лікарів, які рятують хворих.

Лікарі — герої сьогодення

Цілодобові чергування, тотальна втома, нестача захисту та можливість наразити на небезпеку своїх близьких — все це про медиків. Протягом останніх десятиліть вони спостерігали за життям сучасних героїв: з деяким сумом та гіркою посмішкою слухали в новинах про зарплатню акторів чи футболістів, дивувалися популярності влогерів, за якими йдуть мільйони.

Так було аж до березня 2020 року, поки свою тріумфальну ходу світом не розпочав COVID-19, і поки актори, влогери, футболісти і все людство не опинилося під смертельною загрозою. І лікарі стали живим щитом, який вже кілька тижнів тримає важкий коронавірусний удар. Чи розраховують вони на щось? Звичайно! Але не на мільйони чи лайки. Кожен з них скромно й тихо очікує на… людяність. Це відео — наш спосіб сказати «Дякуємо!» в цей непростий час. Давайте ж зробимо так, щоб цю вдячність почуло якомога більше лікарів, медбратів, медсестер, бригад швидкої допомоги, лаборантів та санітарів — всіх тих, хто бореться за наші життя та наше майбутнє. Залишаймося вдома і залишаймося людьми!

Закликаємо людей із вдячністю та повагою ставитися до відданої праці медиків, які щодня рятують пацієнтів, ризикуючи власним життям.

«Допомагати людям — це те, що ми вміємо та любимо, хоч зараз і відчуваємо себе на полі бою. Гадаю, що будь-якому лікарю чи санітару буде значно приємніше, коли люди не супроводжуватимуть їх оплесками, коли ті йдуть на роботу, а залишатимуться вдома, виконуватимуть вимоги карантину та максимально намагатимуться допомогти не лише собі, а й медикам», — зазначає директор БТМО Дмитро ЄГОРОВ.

Запрошуємо всіх долучитися до соціальної кампанії. Адже зараз увесь світ стоїть перед одною проблемою і, об'єднавши зусилля, нам вдасться протистояти як самому вірусу, так і страху перед ним, сприяти формуванню шанобливого та турботливого ставлення як до хворих на COVID-19, та і до медиків, які віддано їх рятують.

Проєкт створено креативним агентством Green Penguin за підтримки Агентства США з міжнародного розвитку (USAID)

на замовлення Бердянського територіального медичного об’єднання.